Sluiten

HOE OUTLOOK EFFICIËNT INZETTEN

De meest voorkomende opmerking op de werkvloer is het overstelpt worden met berichten, e-mails en meetings. Zonder het te weten heb je in je Office-pakket een van de beste tools om je te helpen, Outlook.

In dit webinar willen we je meenemen in de wereld van Outlook om je productiviteit te verhogen, een beter overzicht in je e-mails te verkrijgen en op deze manier je eigen planning meer functioneel op te zetten.


DOELGROEP

Dit webinar richt zich tot iedereen, die zijn productiviteit wil verhogen aan de hand van tips en technieken in Outlook.

PROGRAMMA

Het webinar hanteert enkele time-management principes en past deze toe in Outlook. Daarnaast bespreken we hoe je Outlook zo efficiënt mogelijk kan gebruiken.

E-mail:
• Personaliseren en organiseren van je inbox - inboxstrategiën
• Contactpersonen professioneel beheren (groepen en distributielijsten): hoe snel de gegevens van een contactpersoon terugvinden
• Beheer e-mail (deleten, archiveren, prioriteiten en delegeren)
• Tijdrovers uitschakelen
• Snelle stappen & shortcuts en Add-ons & templates : voor velen onbekend en dus onbemind, maar toch nuttig!

Agenda:
• Kleurenstrategie & color coding
• Agendastrategie voor timemanagement
• Vergaderingen organiseren: planning, uitnodiging, wijzigen, annuleren (en over en weer mailen vermijden!)
• Taken: maken, toekennen, wijzigen, verwijderen: de link tussen je inbox, mailstrategieën en planning

 

 

PRAKTISCH

BegeleidingTom Brié - Multimedi


Cursusverantwoordelijke
Jan De Schepper - 09 222 26 14 -

Gratis voor textielwerknemers
PC120 en 214
Andere deelnemers
€ 60 per deelnemer
KMO portefeuille